در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

تفاوت نمک دریا با نمک تصفیه شده

نمک دریا از طریق تبخیر آب اقیانوس یا آب دریاچه های آب شور ، معمولاً با کمی فرآوری تولید می شود. بسته به منبع آب این ماده معدنی و عناصر مشخصی را پشت سر می گذارد. این مواد معدنی طعم و رنگ را به نمک دریا اضافه می کنند که در انواع درشتی نیز به چشم می خورد.

نمک سفره معمولاً از رسوبات نمک زیرزمینی استخراج می شود. نمک سفره به سختی برای از بین بردن مواد معدنی فرآوری می شود و معمولاً حاوی افزودنی برای جلوگیری از جمع شدن است. بعدها به نمک ید را اضافه کرده اند، یک ماده مغذی اساسی است که به حفظ تیروئید سالم کمک می کند.

نمک دریا و نمک تصفیه شده از نظر ارزش غذایی یکسانی ندارند ، البته نمک دریا اغلب سالم تر است. نمک دریا و نمک تصفیه شده حاوی مقادیر قابل توجهی سدیم با وزن هستند.

احتمالاً شما از هشدارهای بهداشتی رایج شنیده اید "برای سلامتی بهتر قلب به رژیم غذایی کم سدیم بپیوندید." اگرچه در مورد نمکی که باعث فشار خون بالا می شود ، حقیقت وجود دارد.

این فقط مربوط به نمک تصفیه شده  است که غالباً مشاهده می کنید. شیکر نمک در رستوران ها. به این دلیل است که این نمک ها از مواد معدنی مفید آنها محروم شده اند و فقط سدیم و کلرید دارند که عدم تعادل و بیماری را در بدن ایجاد می کنند.

نمک دریا واقعی هزاران سال است که توسط اجداد ما استفاده میشد و کالایی با ارزش برای تهیه غذاهای فصلی و تقویت سلامتی آنها بوده است.

از هر نوع نمکی که لذت می برید ، آن را با اعتدال مصرف کنید. دستورالعمل های رژیمی برای آمریکایی ها محدود کردن سدیم به کمتر از 2300 میلی گرم در روز را توصیه می کند.

 

تاریخچه ورزش پیلاتس پست قبلی
تاریخچه ورزش پیلاتس
ضد آفتاب چیست؟! پست بعدی
ضد آفتاب چیست؟!

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

  ثبت آگهی رایگان