در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

4 پاک کننده طبیعی صورت که می توانید خودتان تهیه کنید

  • چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸
  • 58 بازدید
  • مقالات

هر چند وقت یکبار، ممکن است بخواهید به صورت خود را پاکسازی کنید. این امر می تواند به دلایل مختلف از بین بردن لکه ها و جوش های سرسیاه تا سادگی تمیز کردن پوست تازه و تمیز باشد. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید برای تمیز کردن عمیق صورت خود استفاده کنید.

شما برای داشتن پوستی نرم و لطیف تر ، نیازی به محصولات فانتزی ندارید. در عوض، میتوانید این دستور العمل های ساده پاک کننده صورت طبیعی را امتحان کنید.

 

پاک کننده صورت سرکه سیب:

سرکه سیب به عنوان یک ماده زیبایی تاریخ طولانی دارد. در حقیقت گفته می شود كه كلئوپاترا از آن به عنوان یك تمیز كننده صورت استفاده كرده است. یک ماده اصلی اسید مالیک است که شبیه اسید آلفا-هیدروکسی است و پوست را از بین می برد. " این به نوبه خود گردش خون سلولی را بهبود می بخشد ، سطح pH پوست را احیا می کند ، پوست را شفاف می کند و به پاکسازی و جلوگیری از منافذ گرفتگی و آکنه کمک می کند. سرکه سیب همیشه باید رقیق شده و هرگز به طور مستقیم روی پوست قرار نگیرد.

  • برای تهیه یک تونر طبیعی ، 1 قسمت سرکه سیب را با 2 قسمت آب مخلوط کنید و خوب تکان دهید ، با یک توپ یا پد پنبه روی صورت تمیز بمالید. پس از خشک شدن پوست ، مرطوب کننده معمول روزانه خود را بمالید.

 

پاک کننده صورت و عسل لیمو:

تیم عسل و لیمو برای تبدیل شدن به یک مرطوب کننده طبیعی و ضد عفونی کننده ، یک ترکیب تسکین دهنده و تمیز کننده عالی برای پاک کننده های طبیعی صورت است. عسل به طور طبیعی ضد باکتری و پر از آنتی اکسیدان است ، که نشان داده شده است مانع از آکنه و کند شدن روند پیری پوست می شود. عسل همچنین تقویتی برای چهره ایجاد می کند. دکتر شاه می گوید: "آب لیمو اغلب در مراقبت از پوست به دلیل داشتن ویتامین C که یک آنتی اکسیدان عالی است توصیه می شود." "همچنین دارای خواص ضد میکروبی و قابض است."

  • 1 قاشق غذاخوری عسل ارگانیک را با آب نصف لیمومخلوط کنید. ماسک را بمالید ، صورت و گردن خود را بپوشانید اما ازنزدیک شدن به ناحیه دورچشم خودداری کنید. 20 دقیقه صبر کنید ، سپس با آب گرم بشویید و با حوله خشک کنید.

 

پاک کننده صورت ماست:

یک ماده پاک کننده طبیعی طبیعی است. به جوانسازی و نرم شدن پوست کمک می کند. پروتئین و اسید لاکتیک موجود در ماست با هم به سم زدایی پوست کمک میکنند و به طور منظم با استفاده از اسید لاکتیک پوست شما را ترغیب می کند تا از سلول های مرده از طریق لایه برداری خلاص شود و پروتئین به سفت شدن منافذ ، کاهش خطوط ریز و دهیدراته شده کمک می کند.

  • 2 قاشق غذاخوری ماست یونانی پر چرب را با 1 تا 2 قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید. (افزودنیهای اختیاری: آب لیمو). به صورت خود بمالید و بگذارید حدود 10 تا 15 دقیقه بماند. با یک دستمال مرطوب وصورت را پاک کنید و سپس بشویید.

روش دیگر:

  • با استفاده از نوک انگشتان ، یک لایه نازک از ماست ساده را به آرامی روی صورت تمیز ماساژ دهید. این عمل به شل شدن هرگونه خاک و آرایش کمک خواهد کرد. ماست را به مدت 20 دقیقه روی صورت بگذارید ، سپس با آب گرم بشویید.

 

پاک کننده صورت روغن زیتون:

این عنصر ستاره، روغن زیتون یک مرطوب کننده طبیعی عالی برای تغذیه و نرم کردن پوست است و آنتی اکسیدان ها و چربی های خوب آن نیز ممکن است به کاهش رادیکال های آزاد برای تسکین پوست تحریک شده یا آفتاب زده کمک کنند.

  • یک زرده تخم مرغ ، 1 قاشق غذاخوری عسل ، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و چند قطره آب لیمو مخلوط کنید. به مدت 5 تا 10 دقیقه روی صورت تمیز خود بمالید ، سپس بشویید.

 

 

ضد آفتاب چیست؟! پست قبلی
ضد آفتاب چیست؟!
10 مورد از خواص گیاه آلوئه ورا پست بعدی
10 مورد از خواص گیاه آلوئه ورا

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

  ثبت آگهی رایگان