در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

نکات کانال داری تلگرام

  • سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸
  • 86 بازدید
  • مقالات

تبلیغات اینترنتی امروزه به مدد شبکه های اجتماعی رشد خوبی داشته است. تلگرام این قابلیت را به صورت رایگان در اختیار همه قرار داده، که امروزه با ایجاد کانال، گروه و سوپر گروه ها بتوانند به افزایش کسب و کار خود کمک کنند. اگر میخواهید که اعضای کانال خود را از دست ندهید و هر روز به این اعضا و سودتان اضافه شود، با ما همراه باشید تا راهکارهای جالبی در این خصوص به شما ارائه دهیم:

1- لینک Join Chat فراموش نشود.

وقتی کانال را ساختید، آسان ترین راه برای افزایش اعضای کانال آن است که لینک عادی یا نام کاربری (User name) کانال خود را به اشتراک بگذارید، لینک Join Chat کانالتان را کپی کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. 

هر کس بخواهد با لینک Join Chat وارد کانالتان شود، حتما قبل از ورود باید اجازه ورود داشته باشد و افرادی هم که به این صورت وارد کانال شما می شوند یا بلد نیستند یا به هر دلیلی می مانند و خارج نمی شوند.

2-با تبلیغ کانالتان را بالا بکشید.

تبلیغات در کانال های پرکاربر یکی از راه های افزایش کاربر است. کانال هایی را انتخاب کنید که با موضوع کانال شما هماهنگ هستند بدین صورت کاربر بیشتری به کانالتان افزوده می شود و حتما کانالی را انتخاب کنید که پست هایش بیشترین تعداد بازدید را در یک زمان مشخص دارند.

هزینه تبلیغ در کانال ها به تعداد مشخص بازدید، برخی بصورت ساعتی و برخی روزانه محاسبه میشوند. تبلیغ تان را به کانالی نسپارید که یا مخاطبانش مناسب کار شما نیستند یا پست هایش بازدید بسیار پایینی دارند.

3- پول خرج کنید و تعداد اعضای کانالتان را افزایش دهید.

کانالتان را به یک حرفه ای بسپارید و بخواهید که تعداد کاربرانش را افزایش بدهد. وجود کاربرهای غیرمرتبط در کانال احتمال خروج سریع آنها را نیز افزایش میدهد و کاربرانی که بدرستی در کانال باشند با دیدن این ریزش اعضا به شک افتاده و کانال شما را ترک خواهند کرد.

4- شما خوب باشید، مخاطب خودش می آید.

هر رسانه ای اگر به مخاطبانش احترام بگذارد، مطمعنا مخاطب جذب می کند. کانال تلگرام هم یک رسانه است پس به نیازهای مخاطب تان دقت کنید، کیفیت کانال را همیشه بالا نگه دارید و مطمئن باشید که مخاطب کانالتان را می پسندد و به سراغتان می آید.

5- به بازدیدها دقت کنید.

گاهی ممکن است تعداد مخاطبان کانال شما بالا باشد اما پست های جذابتان بیشتر از یک چهارم کاربران کانالتان بازدید نداشته باشند. بیشتر کاربران هشدارهای کانال را بسته و به مخاطب منفعل تبدیل میشوند؛ مخاطبانی که سال و ماهی یک بار می آیند، کانال را باز می کنند و یک نگاه سرسری به آخرین پست هایتان می اندازند و می روند.

6- مراقب تبلیغات باشید.

اگر کانالتان کلی کاربر دارد و افراد بسیاری هم روزانه پیام می دهند که می خواهند تبلیغ شان را در کانال شما بگذارند، راه به راه تبلیغ نکنید تا درآمد داشته باشید، هر تبلیغی تعدادی از کاربرانتان را به باد می دهد؛ کاربرانی که می روند و ممکن است که هیچ وقت برنگردند.

7- کوتاه و مختصر پست بگذارید.

شما در رسانه ای پست هایتان را منتشر می کنید که وسیله ارتباطی شما با مخاطب تان گوشی تلفن همراه است که نمایشگر کوچکی دارد و همین کوچک بودن باعث می شود حتی متن های کوتاه هم بلند به نظر برسند و مخاطب در برخورد اول با دیدن حجم متن بی خیال خواندنش شود، به نظر می رسد که با توجه به اندازه نمایشگر گوشی های مختلف، حداکثر 50 کلمه برای هر پست متنی کافی است.

8- پایین هر پست آدرس کانالتان را درج کنید.

پست هایی که می گذارید ممکن است که در جاهای دیگری نیز به اشتراک گذاشته شوند، خیلی ساده آدرس کانالتان را پایین هر پست بگذارید، به این شکل هر کس که از پست شما خوشش آمد، وارد کانالتان می شود.

9- مخاطب شناسی کنید.

خواست مخاطبانتان برایتان مهم باشد، محتوایی را منتشر کنید که قشر بیشتری آنها را می پسندند. سلیقه مخاطبانتان را مشخص کنید. 

10- عکس محور باشید.

مخاطبان شبکه های اجتماعی و ارتباطی و به خصوص تلگرام علاقه زیادی به تصویر دارند و به همین خاطر به پست هایی که عکس داشته باشند، بیشتر توجه می کنند. می توانید به پست هایی که عکس دارند توجه کنید و حتی با نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، توضیحات را روی عکس ها درج کنید.

11- ساعت 12 شب به بعد پست نگذارید.

مردم از ساعت 12 شب به بعد یا می خوابند یا به چت های شخصی خودشان می پردازند. اگر به این توصیه دقت نکنید، تعداد زیادی از مخاطبان با هر پست بعد از ساعت 12 شب یا از کانالتان می روند یا اینکه هشدارها را می بندند و به مخاطب منفعل تبدیل می شوند.

12- به حجم پست ها دقت کنید.

اگر مخاطب نتواند فایلی را که شما گذاشته اید به راحتی باز کند، شاید دو تا سه بار تحمل کند، اما بعدش کانال را ترک میکند، پس حتما قبل از گذاشتن پست تصویری بهینه سازی حجم تصاویر را انجام دهید .

13- بیشتر از روزی 10 پست نگذارید.

مخاطبان، شما را برای اینکه روی نزدیک ترین وسیله شخصی شان باشید برگزیده اند و هیچ کس دوست ندارد در حریم شخصی اش کسی مدام بیخ گوشش سر و صدا راه بیندازد، حداکثر 10 پست در روز و با فواصل زمانی معنی بگذارید، البته اگر روزهای اول ظهور کانالتان است بیشتر از روزی پنج پست را توصیه نمی کنیم.

14- به روز باشید.

خیلی کم و دیر به دیر هم پست نگذارید، حداقل روزی سه پست و با فاصله های زمانی معین روی کانالتان قرار دهید و کاری کنید که کانال فعال و پویا به نظر برسد، نه کانالی که کاربر احساس کند که فقط تلگرامش را شلوغ کرده و در اولین فرصت با آن خداحافظی کند.

 

خواص انار پست قبلی
خواص انار
تأثیر رژیم غذایی بر زندگی پست بعدی
تأثیر رژیم غذایی بر زندگی

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان