در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

6 کسب و کار با سرمایه کم

  • یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸
  • 120 بازدید
  • مقالات

شروع هر کسب و کاری نیازمند سرمایه است. برای بسیاری از افراد داشتن یک کسب و کار یک رویا است، زیرا بودجه کافی برای راه اندازی وجود ندارد. بسیاری از صاحبان کسب و کار نیز به دنبال توسعه شغل خود هستند اما سرمایه کافی برای ورود به مرحله بعدی کسب و کار خود را ندارند.

در این بخش به شما میگوییم که چطور بدون هیچ سرمایه ای یا با سرمایه بسیار اندک کسب و کار خود را شروع یا توسعه دهید، فقط کافیست خوب فکر کنید و از مزایای منابع بیرونی استفاده نمایید.

بسیاری از کسب و کارها را می توان با سرمایه ای نسبتاً اندک شروع کرد و سپس آن را توسعه داد. مشاغلی هستند که با سرمایه کم، از کار در خانه یا مغازه ای کوچک شروع کرده اند و سپس کار خود را گسترش داده اند:

کسب و کار مستقل

کسب و کارهای مستقل مانند نوشتن ، طراحی گرافیک، توسعه وب یا برنامه نویسی نرم افزار، تنها چیزی که نیاز دارد مهارت شماست، سپس یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت پرسرعت. به مرور زمان شما مشتریان خود را افزایش میدهید و افراد دیگری را برای انجام بعضی از کارها استخدام میکنید. 

مشاور

اگر مهارت و دانشی دارید که دیگران می توانند از آن بهره مند شوند، مشاور شدن را به شما پیشنهاد میکنیم. امروزه، مشاوران تکنولوژی مورد نیاز هستند. به عنوان مشاور مهارت خود را آموزش دهید و کسب و کار خود را شروع کنید.

صنایع دستی

سرگرمی های هنری خود را از طریق فروش به یک کسب و کار تبدیل کنید. می توانید اقلام زیبایی ایجاد نمایید که دیگران مایل به خریداری آنها هستند. همزمان با رشد کسب و کار خود، افراد با استعداد را استخدام کنید و به شغل خود رونق ببخشید.

مراقبت

مراقبت از افراد سالمند یا ارائه خدمات به حیوانات خانگی، یک روش کم هزینه برای شروع یک کسب و کار است. بیشتر کسب و کارهای موفق در زمینه هتل های حیوانات خانگی و آسایشگاه ابتدا یک نفر بوده اند و سپس به مرور زمان توسعه پیدا کردند.

 نظافت

می توانید یک کسب و کار مربوط به نظافت خانه ها و دفاتر راه اندازی کنید. با گسترش کسب و کار خود می توانید افراد بیشتری را استخدام نمایید. کافیست تا کیفیت کارتان خوب و قیمتتان مناسب باشد، مشتریان شما را تبلیغ خواهند کرد.

 همکاری مجازی

می توانید با برنامه ریزی ، به دیگران در مدیریت بهتر کسب و کارشان کمک نمایید. با جذب مشتریان بیشتر، میتوانید افرادی را برای کمک به خودتان داشته باشید.

 

تمام این کسب و کارها به سرعت رشد میکنند و شما درآمدی کسب خواهید کرد، کافیست به خود اعتماد داشته باشید و از شکست نترسید. 

تأثیر رژیم غذایی بر زندگی پست قبلی
تأثیر رژیم غذایی بر زندگی
خواص دمنوش و عرق رازیانه برای سلامتی پست بعدی
خواص دمنوش و عرق رازیانه برای سلامتی

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان