در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

رازهای تناسب اندام

امروزه، با توجه به وجود شبکه های اجتماعی و تبلیغات گسترده مدل ها، تناسب اندام برای بانوان بسیار مهم شده است، بطوری که گاهی اوقات به یک معضی خیلی مهم تبدیل میشود، و دلیل اصلی معضل شدنش هم این است که خانم ها اغلب نمی توانند انتظارات خود را بر آورده کنند.

اکثر افراد تصور میکنند که با عضویت در یک باشگاه ورزشی، به راحتی می توانند بدن خود را روی فرم بیاورند، اما این تنها بخشی از رسیدن به تناسب اندام موردنظر شماست. داشتن برنامه ورزشی بصورت منظم، رژیم غذایی سالم و سبک زندگی مناسب در کنار یکدیگر میتواند بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد. 

حرکات ورزشی را بدرستی یاد بگیرید، به برنامه ورزشی خود پایبند باشید، از راحت طلبی دوری کنید، نتایج تمرینات و پیشرفت روزانه خود را تحلیل و بررسی کنید،‌ به رژیم غذایی خود اهمیت بدهید و مهمتر از همه اینها، انگیزه داشته باشید! 

یادگیری فرم صحیح حرکات ورزشی و پایبندی به تناسب اندام

بسیاری از مربیان تناسب اندام معتقد هستند، یادگیری صحیح حرکات ورزشی در نتیجه گیری بسیار مهم است. باید در هر حرکت، عضلات به درستی کار کنند و از ضربه جسمی و مصدومیت دوری کنید.

در باشگاه ورزشی حرکات را به طور درست و کامل در حضور مربی انجام دهید، در خانه نیز برای اطمینان از صحت انجام حرکات ورزشی از DVD یا کتاب راهنما، یا منابع معتبر استفاده کنید.

یک برنامه ورزشی طراحی کنید و به آن پایبند باشید.

به برنامه ورزشی مناسب خود متعهد باشید. مربیان تناسب اندام اعتقاد دارند پایه ریزی یک برنامه ورزشی بسیار مهم است. برای پایبندی و تعهد به این برنامه می توانید یک لیست توبیخی و تشویقی برای خود درست کنید. پاداش ها و مجازات های ورزشی باید شما را با انگیزه تر کند. 

از راحت طلبی دوری کنید.

پا را از محدوده راحت زندگی روزمره خود فراتر بگذارید. باید بدانید که هیچ هدف مهمی بدون تلاش امکان پذیر نمی شود، و هیچ تلاشی بی پاسخ بی اثر نخواهد بود. بله، بدن شما برای سازگاری با رشد نیرو های عضلاتی به زمان نیاز دارد، بنابراین، تمرینات تناسب اندام را زیر نظر مربی و به صورت پله ای انجام دهید. به مروز زمان، به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید.

همواره نتایج پیشرفت خود را در نظر داشته باشید.

میزان رشد و پیشرفت خود را در طول انجام تمرینات بررسی کنید. پیشرفت خود را یادداشت کنید تا به راحتی بفهمید که آیا به نتیجه رسیده اید یا نه. اطلاعات ورزشی خود اعم از نوع ورزش، زمان انجام، سطح دشواری، و مدت زمان کل تمرینات. را یادداشت و از تمرینات خوود عکس بگیرید، سپس عکس های هفته اول را به هفته چهارم، هفته چهارم را به هفته نهم و ... مقایسه کنید.

به رژیم غذایی خود اهمیت دهید.

رژیم ورزشی خود را همواره کنترل کنید. تغذیه تاثیر بسیاری بر پیشرفت شما دارد. می توانید از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید تا یک رژیم ورزشی مناسب برای شما طراحی کند. برای کنترل وزن راهکارهای ساده برای کاهش وزن و حفظ تناسب اندام وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به وزن ایده آل خود برسید.

انگیزه داشته باشید.

هرگز تسلیم نشوید، با انگیزه و پرانرژی باشید، سخت کار کنید و عاشق بدن خود باشید. برای رسیدن به آرزوی خود باید خوب و سخت تلاش کنید.

چه زمانی تبلیغاتمان را متوقف کنیم؟ پست قبلی
چه زمانی تبلیغاتمان را متوقف کنیم؟
نقش بازی در رشد کودکان پست بعدی
نقش بازی در رشد کودکان

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان