در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

درآمدتان را دو برابر کنید

cameron herold موسس شرکت Gatt Chang توانسته در مدت 6 سال درآمد خود را از 2 میلیون دلار به 105 میلیون دلار افزایش دهد. هر شرکتی می تواند فروش و سود خود را در یک بازه زمانی 3 ساله، دو برابر کند، فقط باید از استراتژی ها و تاکتیک های مشخصی استفاده کند.

نکات کلیدی دو برابر کردن سرمایه

نقاشی کردن تصویر خود 

موفقیت شرکت خود را تجسم کنید. درباره تمام موارد اطراف، مانند فرآیند ها، کارمندان و نشانه های موفقیت برای خود بنویسید.

 

مهندسی معکوس اهداف و پروژه ها

جایگاه فعلی شرکت را مشخص کرده، فهرستی از نقاط قوت و ضعف، تهدید ها و فرصت ها، و نظرات کارمندان تهیه کنید. اهدافی را که شرکت باید در مدت 3 سال به آن دست یابد، مشخص کنید، گام های لازم برای دستیابی به هدفها را طراحی کنید. فهرستی از درآمدها و سودها تهیه کنید و شاخصه های خدمات مشتریان و رضایت کارمندان را تعیین کنید. 

 

پیشرفت در شرایط رکود

رکود زمان خوبی برای سبقت از رقبا است. تیم فروش خود را گسترش دهید، فرصت ها را به چنگ آورید. هزینه ها را کنترل کنید اما بودجه تبلیغات را کم نکنید. یادتان باشد که تبلیغات سرمایه گذاریست! مشتریان ثروتمند را شناسایی و روش هایی برای کسب درآمد بیشتر از معامله با آن ها طراحی کنید.

 

ایجاد یک فرهنگ متمایز

یک محیط کاری مشارکتی و متمایز ایجاد کنید. فضای کاری را مفرح کنید تا کارمندان با یکدیگر احساس نزدیکی کرده و بتوانند باهم کار کنند. زمانی که کارمندان از کار خود راضی باشند، برای دستیابی به اهداف شرکت سخت تر کار می کنند. میزان رضایت کارکنان از محل کار خود با میزان موفقیت آن ها در کسب و کار ارتباط مستقیم دارد. 

 

داشتن تمرکز و تحمل عمیق 


برای استخدام بهترین کارمندان که با شما دیدگاه های مشابه دارند، از یک مصاحبه موثر استفاده کنید. به دنبال کسانی باشید که تمرکز گرا، رهبر، دارای هوش احساسی و مهارت های میان فردی هستند.
برای آنکه کارمندانتان بهترین بازده ممکن را داشته باشند، اهداف و فعالیت های شرکت، وظایف آن ها و توقعات ویژه و مورد انتظارتان را به طور شفاف با آن ها مطرح کنید.
تمامی جلسات شما باید نتیجه داشته باشند و برنامه جلسه باید با ثبات باشد.

 

بهره وری شخصی

Tom Peters نویسنده کتاب «در جستجوی برتری» معتقد است که باید «شیفته ماموریت» خود باشید. حداقل یک بار در ماه «روز تمرکز» داشته باشید و در آن روز فقط به مسائل اصلی شرکت خود فکر کنید. در آن روز هیچ کار دیگری انجام ندهید.

در طول رژیم لاغری چه اتفاقی می‌افتد؟ پست قبلی
در طول رژیم لاغری چه اتفاقی می‌افتد؟
عوارض مصرف زیاد بادام هندی پست بعدی
عوارض مصرف زیاد بادام هندی

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان