در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

5 کاری که زنان باید حتما بعد از رابطه جنسی انجام دهند

  • سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
  • 210 بازدید
  • مقالات

در هر سنی که باشید حتی 40 سالگی و بعد از آن می توانید از رابطه جنسی خود لذت ببرید. برای داشتن یک رابطه جنسی سالم و لذتبخش رعایت نکات بهداشتی و مراقبت های پزشکی اندام تناسلی واجب و ضروری است. در این بخش همراه خانم تبلیغ باشید. 

بعد از رابطه جنسی کارهای زیر را حتما و باید انجام دهید:

1. نوشیدن آب و توالت رفتن و  دوش گرفتن:

همانطور که در هنگام ورزش بدن شما کالری میسوزاند و نیاز به رطوبت دارد، در هنگام نزدیکی نیز شما کالری میسوزانید و به رطوبت نیاز دارید. پس از آمیزش حتما آب بنوشید تا رطوبت از دست رفته بدن را جبران کرده و از این طریق میتوانید ادرار کنید و به دفع باکتری ها کمک نمایید.

همچنین در هنگام آمیزش باکتری های ریزی وارد اندام تناسلی شما می شوند، و از آنجا که درون واژن گرم و مرطوب است، محیط مناسبی برای رشد و تکثیر باکتریها میباشد. برای جلوگیری از بیماری مثانه و عفونت های قارچی، سعی کنید کمی بعد از آمیزش حتما به توالت رفته و ادرار کنید. 

تحرک در هنگام آمیزش باعث سوزاندن کالری و عرق کردن بدن میشود، برخی از افراد نیز پوستشان به شدت چرب میشود. اگر رابطه کمی طولانی و تحرک شما زیاد شود، ممکن است عضلات بدن گرفته و یا خسته شوند، برای استراحت و از بین بردن آلودگی ها دوش آب گرم یک کمک عالی است. 

2. خوردن مواد پروبیوتیک:

عده ای از خانم ها بعد از آمیزش دچار ضعف میشوند، سعی کنید از موادغذایی که حاوی پروبیوتیک هستند برای از تقویت قوای جسمانی و پیشگیری از عفونت های تناسلی استفاده کنید. 

3. استفاده از مواد شوینده و دستمال های مرطوب ممنوع:

بلافاصله پس از نزدیکی اندام تناسلی خود را با مواد شوینده نشویید، زیرا این ناحیه بشدت حساس است و این مواد باعث خشکی واژن شده و در برخی موارد سوزش و خارش ایجاد میکنند.

همچنین دستمال های مرطوب نیز حاوی مواد شیمیایی و بودار هستند که به اندام تناسلی آسیب میرسانند، برای پاک کردن خود مقداری آب گرم را با سرکه ترکیب و دستمال را به آن آغشته و خود را با ان تمیز کنید. همچنین میتوانید از جوش شیرین نیز برای پاک کردن و ضدعفونی کردن خود استفاده نمایید.

4. لباس زیر خود را نپوشید:

پس از آمیزش بدلیل ارگاسم، از آنجا که جنس برخی از لباس زیرها از نایلون و پلی استر هستند، اجازه نمیدهند که جریان هوا صورت بگیرد، بهمین دلیل خیس می شوند و امکان رشد باکتری ها را فراهم می آورند. 

5. استفاده از سشوار ممنوع :

شاید تعجب کنید اما بسیاری از خانم ها بعد از آمیزش برای جلوگیری از بیماری های عفونی و قارچی از سشوار استفاده میکنند و آن را روی آلت خود میگیرند. این کار باعث خشک شدن و از دست دادن رطوبت لازم شده و به مرور زمان خود باعث بیماری های آلت تناسلی میشود.  

 

راهکارهای از بین بردن سلولیت پست قبلی
راهکارهای از بین بردن سلولیت
خلاقیت خالق بازی قارچ خور پست بعدی
خلاقیت خالق بازی قارچ خور

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان