در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

با پردرآمدترین مشاغل دنیا آشنا شوید!

  • سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸
  • 118 بازدید
  • مقالات

طبیعتا هر کسی در هنگام انتخاب شغل، تمایل دارد که آن شغلدرآمد خوبی داشته و جالب و ارضاکنندهٔ نیازهای روحی او نیز باشد. اما اکثر پردرآمدترین مشاغل به تحصیل و کار سخت برای رسیدن به موفقیت نیاز دارند.

در این بخش از خانم تبلیغ با ما همراه باشید تا فهرستی از مشاغل پردرآمد دنیا را به شما معرفی کنیم. شاید بتوانید برای رسیدن به این شغل ها توانایی های لازم را کسب کرده و در آینده صاحب یکی از آنها شوید.

1. جراح

جراحان در سرتاسر دنیا جز ارزنده‌ترین پزشک‌ها هستند، زیرا نه‌تنها تحصیلات پزشکی را پشت سر می‌گذارند، بلکه چندین سال دیگر را هم به گرفتن تخصص در حوزهٔ خاصی مشغول هستند. آن‌ها در یک روز معمول کاری، زندگی بیماران‌شان را نجات می‌دهند.

در این بین جراح فک و صورت در مقام ویژه ای قرار دارد، و برای رسیدن به این جایگاه شغلی، باید چهار سال دیگر ادامه‌ تحصیل دهند. این جراحان، دوره های بیهوشی را میگذرانند.

2. پزشک زنان

این پزشک متخصص وظیفه رسیدگی به سلامت دستگاه تولیدمثل زنان را برعهده دارد. با معاینات تخصصی که انجام می‌دهد، بر روند بارداری نظارت می‌کند. گاهی اوقات هم عمل زایمان را انجام می‌دهد.

3. روان‌پزشک

یک روان‌پزشک به مشکلات بیمارانش گوش می‌دهد و ریشهٔ آنها را پیدا می‌کند. با بیمار همراه میشود و زندگی را برای او آسانتر میکند. برای روان‌پزشکی، باید از حوزه پزشکی تخصص بگیرید.

4. متخصص داخلی

پزشک‌هایی که بیماری‌ها و آسیب‌های اندام‌های داخلی بدن را درمان می‌کنند. جراحی نمی‌کنند، بیشتر با بیماری‌هایی نظیر دیابت، آلزایمر و فشار خون بالا سروکار دارند. 

5. ارتودنتیست

اصلاح طرح لبخند، تقویت ساختار دندان‌ها و تصحیح جویدن‌های نامنظم با کمک براکت، نگهدارنده و سایر وسایل جایگزین کار این متخصصین است. 

متخصصان پروتزهای دندانی نیز با دهان و دندان سروکار دارند. دندان‌هایی می‌سازند که جایگزین دندان‌های افتادهٔ می‌شوند و سایر ناهنجاری‌های دهانی را درمان می‌کنند؛ از فک کج تا بهبود وضعیت جویدن و صحبت کردن. 

6. مدیرعامل

مدیرعامل یا مدیر ارشد اجرایی سال‌ها تلاش کرده تا تجربه و مهارت‌های لازم را برای صنعت مربوطه کسب نموده است.

7. پرستار بیهوشی

این افراد مسئول به‌ کارگیری مقدار دقیق داروی بیهوشی، از طریق تزریق یا گازهای تنفسی هستند. 

8. پزشک کودکان

پزشک کودکان باید سلامت جسمی، روحی و اجتماعی بیمارانش را بررسی کند و اطمینان یابد که آن‌ها سالم بوده و مشکلی ندارند.

9. دندان‌پزشک

برای حفظ مراجعه‌کننده‌های خود، باید مهارت های ارتباطی فوق‌العاده‌ای داشته باشید، باید به بیمارانی که روی آن صندلی‌های دلهره‌آور هستند، احساس راحتی و آرامش بدهید،

10. پزشک پا

این پزشکان بیشتر با مسائلی مانند پینهٔ پا، ناخن‌های فرورفته و شکستگی سروکار دارند. 

11. پزشک عمومی

هر بیماری، چه سرماخوردگی ساده داشته باشد و چه بیماری مهلک، در قدم اول به پزشک عمومی مراجعه می‌کند. پزشک‌های عمومی بدن و آناتومی انسان را به‌خوبی می‌شناسند؛ یا بیمار را درمان می‌کنند یا او را به متخصص مربوطه ارجاع می‌دهند.

12. مهندس نفت

این افراد باید فناوری‌های جدیدی برای استخراج نفت و گازطبیعی به شیوه‌ای ایمن و سازگار با محیط‌ زیست ایجاد کنند. باید فهم خوبی از ریاضیات و علوم مربوطه داشته باشند تا بتوانند در این شغل موفق شود. دولت ایالات متحده، دانشجویانی که قصد تحصیل و فعالیت در این حوزه را دارند، بورسیه تحصیلی هم می‌کند.

13. خلبان

رای خلبان شدن، باید آموزش‌های سختی را پشت سر بگذارید، همچنین از شرایط جسمی خاصی هم برخوردار باشید. به‌طور مثال، قدی بین ۱۵۷ تا ۱۹۰ سانتی‌متر و  آمادگی جسمانی، شنوایی و بینایی صحیح.

14. مدیر فناوری اطلاعات

مسئولیت‌های این افراد حفظ شبکه‌های اداری از نفوذ هکرها و بدافزارها، نظارت بر ارتقای نرم‌افزار و سخت‌افزار است.

همچنین یک برنامه نویس نرم‌افزار به‌خوبی می‌داند که چگونه وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی جذاب و گیرا و ابزارهای وبلاگ‌نویسی را بسازد. 

15. وکیل

مطالعات تخصصی یک وکیل بستگی به حوزه‌ای دارد که می‌خواهد روی آن تمرکز کند، آنچه بین همهٔ وکلا مشترک است، زمان کاری طولانی و اجرای عدالت و تلاش برای رسیدن به رضایت حرفه‌ای است.

16. آمارگر

کار آمارگرها تحلیل داده‌ها و پیش‌بینیِ روندها و رویدادهای آتی برای مشتریان است. 

17. فیزیوتراپ

از کمک به بیمار برای دوباره راه رفتن تا کاهش آرتروز شدید؛ به‌طور کلی روز کاری یک فیزیوتراپ‌ است. 

خوراکی های قبل از ورزش پست قبلی
خوراکی های قبل از ورزش
کسب و کار با سرمایه اندک ( بخش اول ) پست بعدی
کسب و کار با سرمایه اندک ( بخش اول )

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

  ثبت آگهی رایگان