در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

نوزادان باهوش متولد کدام فصل هستند ؟

  • یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
  • 187 بازدید
  • مقالات

برخی افراد اعتقاد دارند که ماه تولد در باهوش بودن کودکشان تاثیرگذار است، نظر شما چیست؟ آیا ماه یا فصل میتواند در هوش تاثیر بگذارد؟ در این بخش همراه خانم تبلیغ باشید.

نوزادان باهوش متولد کدام فصل هستند؟ 

بسیاری از افراد بر این باور هستند که ماه تولد در شکل گیری ویژگی های رفتاری و شخصیتی یک فرد تاثیر بسزایی دارد. طبق آخرین تحقیقات انجمن بارداری، کودکانی که متولد زمستان هستند معمولا درشت تر و دارای پوست روشن تر هستند و نسبت به کودکان متولد تابستان باهوش تر هستند. همچنین رشد یادگیری و قدرت ذهنی نوزادان متولد زمستان از بقیه فصل ها بیشتر است.

در همین مورد تحقیقی در دانشگاه هالیوود صورت گرفت، که در آن 21000 دختر و پسر از سراسر جهان حضور داشتند و از لحاظ وزن ، قد ، اندازه سر و توانایی ذهنی و ماه تولد کاملا با هم متفاوت بودند. 

نتیجه تحقیق نشان داد که علاوه بر ماه تولد، رژیم غذایی مادر در دوران بارداری ، هورمون ها ، دمای بدن، و قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا ویروس ها و عفونت ها در شخصیت کودکان بسیار تاثیرگذار هستند. نتایج بدست آمده این تحقیق همچنین نشان داد که کودکان متولد فصل بهار و زمستان نسبت به سایر کودکان رشد حرکتی سریعتری داشته و هوش بالاتری نیز دارند.

کودکان متولد بهار و زمستان در 7 سالگی قد بلندتر ، دارای وزن و دور سر بیشتری هستند. 

نتایج مطالعات محققان آلمائی نشان داد که افراد متولد پاییز عمر طولانی تری داشته و در سنین پیری بیماری خاصی ندارند. همچنین متولدین بهار خوشبین تر از دیگران هستند.

جدا از سبک زندگی افراد دلیل این تفاوت ها میتواند میزان دما ، بارش باران و اشعه فرابنفش در هر فصل باشد.

به چه دلایلی در زندگی  شکست میخورید؟ پست قبلی
به چه دلایلی در زندگی شکست میخورید؟
چربی سوزی و حفظ عضلات پست بعدی
چربی سوزی و حفظ عضلات

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

  ثبت آگهی رایگان