در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

۱۰ مزیت بازاریابی اینترنتی

  • پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸
  • 88 بازدید
  • مقالات

بازاریابی اینترنتی بسیار مهم است زیرا از این طریق شما میتوانید در تصمیم گیری مشتریان خود مشارکت کنید و با آنها هماهنگ و همراه شوید. امروزه تاثیر شبکه های اجتماعی بر افزایش تعداد مصرف‌کنندگان در بازار محصولات بر همه واضح و مبرهن است.

بازاریابی اینترنتی به شما امکان میدهد تا روابط خود را با مشتریان سازماندهی کرده و هزینه‌های خود را کاهش دهید.

مهمترین مزایای بازاریابی اینترنتی برای کسب و کارها: 

راحتی دسترسی

شما می‌توانید محصول و خدمات خود را بدون نیاز به یک موقعیت محلی در تمام نقاط شهر و کشور و حتی خارج از کشور به فروش برسانید. 

کاهش هزینه

بازاریابی اینترنتی نسبت به یک فروشگاه خرده فروشی فیزیکی هزینه های بسیار کمتری دارد. شما هزینه‌های ثابت و تکراری مانند اجاره یا خرید محل فروش، تجهیزات مورد نیاز و ... را ندارید و فقط با یک دستگاه کامپیوتر و اینترنت کار خود را انجام میدهید.

شخصی‌سازی

شما با بازاریابی اینترنتی پیشنهادات مشخص و مناسب برای هر مشتری خواهید داشت، و آنچه را که مورد توجه و نیاز وی است معرفی می‌کنید و بدین شکل ارزش فروش شما بالا می‌رود.

برقراری ارتباط

هنگامی که مشتری از فروشگاه اینترنتی شما خرید میکند، می توانید با ارسال یک ایمیل صحت و سلامت معامله را پیگیری و با یک تشکر دوستانه و جذاب ارتباط خوبی را با وی برقرار کنید. برای حفظ ارتباط با مشتریان سعی کنید مرتب پیشنهادات ویژه برایشان داشته باشید. 

استفاده کامل از شبکه های اجتماعی

بین شبکه های اجتماعی و رشد درآمد آنلاین ارتباط تنگاتنگی وجود دارد که مطالعات نشان داده است که باعث رشد فروش ۵ درصدی محصولات میشود.

فعالیت شبانه روزی

بازاریابی اینترنتی ساعت مشخصی ندارد و مشتریان شبانه روز می‌توانند خرید خود را انجام دهند.

مطابق با سلیقه روز جامعه

بازاریابی اینترنتی با استفاده از بستر پویا و همراستا با تغییرات جامعه می‌تواند به سرعت با سلیقه مشتریان هماهنگ و همسو شود. 

کاهش اشتباهات نیروی انسانی

بازاریابی اینترنتی یک سیستم ثابت و یکپارچه است که نیاز مشتریان را با کمترین درصد اشتباه برآورده می‌سازد.

کمک به کاهش قیمت تمام شده برای مشتریان

همانطور که بازاریابی اینترنتی برای صاحبان کسب و کار کاهش هزینه دارد برای مشتریان نیز صرفه اقتصادی دارد. مشتری علاوه بر اینکه محصول را با قیمت کمتری می‌خرد، در هزینه های رفت و آمد و زمان نیز صرفه جویی کرده و با حداقل قیمت، حداکثر امکانات را تحویل می‌گیرد.

افزایش نوآوری در محصولات و خدمات

بازاریابی اینترنتی نوآوری در کالاها و خلاقیت در خدمات را باعث میشود و فروشندگان از علاقمندی هاو اولویت های مشتریان آگاهی پیدا می‌کنند و خدماتی ارائه میدهند که مدنظر مشتری است .

 

نقش بازی در رشد کودکان پست قبلی
نقش بازی در رشد کودکان
در طول رژیم لاغری چه اتفاقی می‌افتد؟ پست بعدی
در طول رژیم لاغری چه اتفاقی می‌افتد؟

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

  ثبت آگهی رایگان