در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

سنگ نمک

  • چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸
  • 130 بازدید
  • مقالات

تاریخچه سنگ نمک

سنگ نمک از گذشته تا به امروز در یونان باستان شناخته شده و به عنوان یکی از مواد غذایی سودمند برای هضم غذا و دفع مواد زائد بدن به کار برده می شود و مردم نمک را به عنوان یک داروی طبیعی می شناسند.

نظریه پزشکان در مورد سنگ نمک

پزشکان یونان باستان، به بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی پیشنهاد می دادند که بخار خارج شده از آب نمک را نفس بکشند.

  • در نسخه های پزشکی رومی، عنوان شده است که املاح نمک برای سلامت بسیار مفیدند.
  • در جنگ جهانی دوم، پزشکان آلمانی برای درمان سربازان بیمار، از غارهایی که حاوی نمک فراوان بودند، استفاده می کردند و این بیماران را به آن غارهای نمکی منتقل می کردند.
  • در سال ۱۹۹۹ در لیتوانی، ۲۵۰ کودک و ۵۰۰ بزرگسال که به مشکلات تنفسی دچار بودند، هر روز یک ساعت از سنگ نمک دریایی استفاده کردند و از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر بهبود  یافتند.
  • هیپوکراتس Hypokrats طبیب یونانی  به خواص استنشاق بخار آب‌نمک پی برد و آن را برای امراض تنفسی سودمند تشخیص داده بود.
  • سنگ نمک دراسترالیا، چین، کشورهای عربی و اروپا با کاربردهای تزئینی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دانشگاه نیوساوت ولز در شهر سیدنی استرالیا هم خواص درمانی سنگ نمک را تأیید کرده است.

تحقیقات علمی درباره ی سنگ نمک

بلورهای درخشنده نمک به عنوان یکی از منابع طبیعی تولید کننده ی یون (ذرات باردار) شناخته شده‌اند. وقتی خورشید به این سنگ‌ها می‌تابد در آن انرژی خاصی تولید می‌شود. حتی تابش خورشید به بلورهای نمک نیمه شفاف هم باعث تولید چنین انرژی طبیعی می‌شود. اگرچه این فرآیند یونیزاسیون به چشم دیده نمی‌شود، ولی بدون تغییر دادن در کیفیت کریستال نمک، میلیون‌ها بار این امر اتفاق می‌افتد.

ویژگی های سنگ نمک

هر کدام از سنگ های نمک شامل املاح مختلفی است که رنگ سنگ ها را منحصر به فرد کرده است. آهن، رگه های قرمز در آن به جا می گذارد و منگنز، رگه های نارنجی و زرد. در واقع هیچ دو نوع سنگ نمک را نمی توانید پیدا کنید که دقیقاً یک شکل و رنگ باشند.

 همچنین در یوگا و فنگ شویی به استفاده از سنگ نمک برای پاکسازی محیط و دور کردن یا از بین بردن انرژی های منفی بسیار تأکید شده است.

 

پیدایش قهوه (2) پست قبلی
پیدایش قهوه (2)
تأثیرات سنگ نمک پست بعدی
تأثیرات سنگ نمک

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

  ثبت آگهی رایگان