در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

کسب و کار با سرمایه اندک ( بخش اول )

امروزه بسیاری از افراد جوان تمایلی به کار در ادارات و شرکت های دولتی و همچنین خصوصی ندارند، و بیشتر دوست دارند تا کسب و کاری برای خود فراهم نمایند، و جز پردرآمدترین مشاغل باشند اما اکثر آن‌ها در این خصوص ایده‌ ای ندارند. در این بخش تعدادی از کسب و کارهای کم هزینه با پیاده سازی آسان را به شما پیشنهاد میکنیم:

خدمات کاریابی

می‌توانید یک شرکت تاسیس کنید و به سایر شرکت‌ها خدمات استخدامی ارائه دهید. برای اینکار کافی است تا یک فرد جویای کار را به یک شرکت ارجاع دهید و سپس از این طریق کسب درآمد کنید.

برگزاری مراسم و مجالس

در کلان شهرها جشن گرفتن نوعی فرهنگ است. ارائه‌ خدمات برنامه‌ریزی برای مراسم و مجالس و جشن ها میتواند درآمد فوق العاده ای برایتان داشته باشد.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی نقش موثری در کسب و کار دارند. بسیاری از شرکت‌ها به دنبال یک متخصص برای تبلیغات و خدمات در این رسانه ها هستند. شما میتوانید در وبلاگ‌ها، لینکدین و صفحات فیسبوک و حساب‌های توئیتر محتوا بارگذاری کنید.

خدمات ترجمه

شرکت‌های بسیاری در سراسر دنیا کار می‌کنند که گاهی در ارتباط با زبان‌های مختلف دچار مشکل می‌شوند. در یک یا دو زبان به خوبی مسلط شوید تا بتوانید صحبت کنید یا مترجمانی استخدام کنید که بتوانند به شما کمک کنند.

خدمات مشاوره‌ ای تغذیه

اکثر افراد به دنبال یک راهنمای خوب برای آگاهی از رژیم غذایی مناسب هستند، در این زمینه می‌توانید یک متخصص تغذیه‌ خوب استخدام کنید.

خدمات تعمیرات سیار

راه‌اندازی یک تعمیرگاه سیار با داشتن نیروهای انسانی و تعمیرکاران ماهر، یک ایده‌ خوب برای کسب و کار است، زیرا معمولا ماشین‌ها در مناطقی خراب می‌شوند که تعمیرگاهی در دسترس نیست. برای شروع به مکانیک‌هایی خوب با موتورسیکلت نیاز دارید.

آموزش رانندگی

آموزش رانندگی همیشه کاری پررونق است زیرا روزبه روز به تعداد اتومبیل‌ها افزوده می‌شود و افراد بیش‌تری می‌خواهند رانندگی یاد بگیرند. 

کلاس‌های سرگرمی و فراغت

امروزه والدین به دنبال آموزش و پرورش همه‌جانبه‌ فرزندان‌ خود هستند و به خاطر آن هزینه میکنند. میتوانید بر اساس مهارت‌هایی که دارید، کلاس‌هایی در زمینه رقص، ورزش، موسیقی، صنایع دستی، نقاشی و .... برگزارکنید.

نگهداری از کودکان

امروزه در کلان‌شهرها زنان شاغل بسیاری هستند که دارای فرزند هستند و هماهنگ کردن کار با بچه‌ها نیاز به کسی دارند که در این امور تخصص داشته باشد. 

خدمات پیک‌

پیک‌رسانی یکی از کسب و کارهای قدیمی است. از آنجا که امروزه بسیاری از افراد، به دنبال قیمت‌های بهتر برای حمل‌ونقل و ارسال هستند، میتواند کاری ارزشمند برای شما باشد.

با پردرآمدترین مشاغل دنیا آشنا شوید! پست قبلی
با پردرآمدترین مشاغل دنیا آشنا شوید!
کسب و کار با سرمایه اندک ( بخش دوم ) پست بعدی
کسب و کار با سرمایه اندک ( بخش دوم )

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

  ثبت آگهی رایگان