در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
جستجو   ثبت آگهی رایگان

پاکسازی خانه از انرژی های منفی

خانه جایی است که باید در آن بیشتر از هر جای دیگری احساس امنیت و آرامش کنیم، اما وقتی خانه از انرژی های منفی پُر شود تأثیر منفی زیادی براحساسات و سلامتی ما می‌گذارد.

خانه های ما همانند بدنمان می توانند انرژی های منفی را تقویت کنند و وقتی که ما وارد خانه می شویم می توانیم وجود این انرژی ها را احساس کنیم و این آرامش ما را از بین می برد.

انرژی داخل خانه‌‌ی شما معمولاً انعکاسی از وضعیت هیجانی درونی شماست. این انرژی اگر منفی باشد می‌تواند روی اعتماد بنفس و توانایی شما و ... تأثیر مستقیم بگذارد. روش های زیادی هستند که می توانید برای از بین بردن انرژی های منفی در خانه استفاده کنید.

  • چگونگی تشکیل انرژی منفی در خانه

مشاجرات و به هم ریختگی ها، اتفاقات مهمی همچون طلاق یا تغییر شغل که در زندگی اتفاق می افتند باعث ایجاد انرژی منفی می شوند.

  • فواید پاکسازی خانه از انرژی های منفی چیست؟

پس از پاک کردن خانه از انرژی های منفی فضای خانه تازه، آرام بخش و دوست داشتنی تر می شود. این کار کمک می کند راحت تر به خواب بروید و آرامش درونی بیشتری داشته باشید. پاکسازی انرژی های منفی راه را برای انرژی های مثبت واتفاقات جدید در زندگی باز می کند.

  • پاکسازی خانه از انرژی های منفی به روش های زیر امکان پذیر است :

1. همه‌ جای خانه را مرتب کنید، همه‌ی اتاق‌ها و حمام و آشپزخانه، درها و پنجره‌ها را تمیز کنید تا بدون هرگونه گرد و غبار و آلودگی باشند. هر شب آشپزخانه را مرتب کنید و هیچ ظرف نشسته‌ای باقی نگذارید. چیزهایی را که دیگر نیازی به آنها ندارید دور بیندازید. مواد سمی را از خانه دور کنید. لباس‌های چرک را فقط در سبد مخصوص لباس‌های چرک قرار دهید.

2. سوزاندن گیاهان معطر، از قدیمی‌ترین و موثرترین راههای دور کردن انرژی منفی از خانه است. معروف‌ترین این گیاهان برای دود کردن، مریم گلی است.

چند شاخه مریم گلی را در آفتاب خشک کنید و یک دسته‌ شاخه‌های مریم گلی را در یک ظرف نسوز بگذارید تا خاکسترها درآن قرار بگیرند و شاخه‌ها را روشن کنید و کمی فوت کنید تا دود کند. عمل پاکسازی را ابتدا از خودتان شروع کنید؛ دود را به سمت خودتان فوت کنید، از پا شروع کرده وسپس به سمت دست‌‌ها و سرتان بیایید.

بعد با حرکات دورانی مریم گلی در حال دود کردن را در خانه بچرخانید، طی انجام این مراحل جملات مثبت به کار ببرید تا اثر گذاری آن بیشتر شود. پس از پایان عمل پاکسازی مریم گلی در حال سوختن را به بیرون از خانه ببرید و در یک فضای باز قرار دهید تا خاموش شود. علاوه بر مریم گلی می‌توانید از چوب سدر، اسطوخودوس، چوب کاج و سایر گیاهان خوشبو نیز برای دود کردن استفاده کنید.

3. تغییر دکوراسیون منزل، هر چند کوچک می تواند درازبین بردن انرژی های منفی موثر باشد حتی اگر فقط جابه جایی مبلمان باشد.

4. نور خورشید و هوای تازه، قابلیت فوق العاده ای در پاکسازی دارند. انرژی طبیعت همیشه احساس خوبی به شما می‌دهد. پس درها و پنجره‌ها را باز کنید تا هوای تازه و نور آفتاب وارد خانه شده و انرژی‌های منفی خارج شود.

5. نمک دریا، برای دفع انرژی منفی از خانه موثر است. مقداری نمک دریا در تمام فضای اتاق بپاشید، مخصوصا در گوشه‌هایی که به سمت شمال و جنوب غربی هستند.

 

 

 

 

فِنگ شویی چیست و چه کاربردی دارد؟ پست قبلی
فِنگ شویی چیست و چه کاربردی دارد؟
معنی جوش و آکنه در هر قسمت از صورت (1) پست بعدی
معنی جوش و آکنه در هر قسمت از صورت (1)

دیدگاه ها

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

ارسال دیدگاه

می خواهید دیدگاه خود را ارسال کنید؟ وارد حساب کاربری خود شوید

جستجو در مطالب

  ثبت آگهی رایگان